دعای عهد

دعای عهد

دعای عهد

دعای عهد

از حضرت صادق علیه السّلام روایت شده: هرکه چهل صبحگاه دعای عهد را بخواند، از یاوران قائم ما باشد، و اگر پیش از ظهور آن حضرت از دنیا برود، خدا او را از قبر بیرون آورد، که در خدمت آن حضرت باشد، و حق تعالی بر هر کلمه هزار حسنه به او کرامت فرماید، و هزار گناه از او محو سازد

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

بروز رسانی جدید Huawei Honor 7X

جواد فایل دی | جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ق.ظ

گوشی آنر همیشه در نوآوری های تکنولوژیکی پیشگام بوده و خواهد بود و این قابلیت باز شدن قفل با کمک چهره نیز از این قاعده مستثنی نیست. این قابلیت تنها نیاز به یک به روز رسانی نرم افزاری دارد چرا که تیم آنر قبلاً در سخت افزار گوشی ملزومات و نیازمندی های این قابلیت جدید را در نظر گرفته و تعبیه کرده است.

این ویژگی منحصر به فرد، ارزش بیشتری را به این گوشی های قابل دسترس افزوده و ویژگی بهترین بودن را به آنها داده است. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی بازشدن قفل با کمک چهره موجب می شود که شما بتوانید قفل گوشی آنر 7x خود را با کمک چهره خودتان باز کنید. شما باید با دسترسی به قابلیت باز شدن قفل با کمک چهره در منوی تنظیمات گوشی، چهره خود را ثبت کنید و سپس به راحتی تنها با نگاه کردن به مقابل دوربین جلویی دستگاه خود، آن را باز کنید. این امر کمک می کند که تکنولوژی تشخیص چهره تعبیه شده، چهره شما را بشناسد و کاربرد باز شدن آسان قفل گوشی را علاوه بر اثر انگشت موجود در آن، الگوی رمزی یا باز شدن با پین را مقدور سازد.

کریس سان بایگونگ، نایب رئیس آنر در خاورمیانه و آفریقا همیشه این جمله را می گوید که " آنر به عنوان یک برند جوان، مبتکر و به روز، همیشه در تلاش است که بالاترین و بهترین ویژگی را به مشتریانمان ارائه دهد" .

این قابلیت باز شدن قفل گوشی با کمک چهره، از طریق آخرین به روز رسانی در گوشی آنر 7x، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. کاربرد باز شدن قفل با کمک چهره که بر پایه الگوریتم تشخیص چهره پیشرفته و مد روز توسعه یافته است، می تواند بلافاصله با اسکن چهره کاربر که قبلاً شناخته شده است برای باز شدن قفل گوشی هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. کاربران با کمک این کاربرد می توانند از یک ویژگی قدرتمند و پیشرفته کاربری در گوشی دوست داشتنی آنر 7x لذت ببرند.

این قابلیت باز شدن قفل با کمک چهره در صفحه جلویی و ایمن گوشی بر اساس تکنولوژی شناخت بیومتریک ایجاد شده است که می تواند به شکل مؤثری از باز شدن قفل گوشی یک کاربر با استفاده از ویدئوها و عکس های تکثیر و کپی شده، عکس های چاپی یا شرایطی که در آنها چشم های کاربر در طول شناسایی چهره بسته هستند، جلوگیری کند.

همچنین آنچه که این قابلیت انجام می دهد این است که در زمانی که شما به صفحه قفل شده گوشی نگاه می کنید ، چهره شما را تشخیص می دهد و اعلانات و گزارشات گوشی تان را نیز برای این که بتوانید آنها را بخوانید در مقابلتان باز می کند. اگر شخص دیگری این کار را با گوشیتان انجام دهد، تمام اعلانات گوشی پنهان باقی می مانند. همچنین این قابلیت در زمانی که شما به گوشی نگاه می کنید اما هیچ کاری با گوشی موبایلتان ندارید نیز به کار برده می شود؛ یعنی صفحه گوشی تا زمانی که به آن نگاه می کنید خاموش نمی شود


منبع 

لوازم جانبی موبایل

  • جواد فایل دی

تبلیغات بسیار جالب هواوی برای پی 20

جواد فایل دی | شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ق.ظ

تبلیغات بسیار جالب هواوی برای پی 20 نظر همه را به خود جلب کرده است

1397/01/06 04:30:00 33 بازدید کننده

هواوی شاید حال و روز خوبی در بازارهای غربی نداشته باشد اما هنوز هم پس از سامسونگ و اپل، سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند است و در تلاش برای گسترش محبوبیت برند خود و به دست آوردن سهم بیشتری از بازارهای غرب است.

هواوی شاید حال و روز خوبی در بازارهای غربی نداشته باشد اما هنوز هم پس از سامسونگ و اپل، سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند است و در تلاش برای گسترش محبوبیت برند خود و به دست آوردن سهم بیشتری از بازارهای غرب است. 

برای مثال در برتانیا هواوی دست به انجام نوع جالبی از تبلیغات برای رونمایی از پرچمداران جدید خود یعنی هواوی پی 20 و پی 20 پرو زده است. این کمپانی مشهور چینی ظاهرا حساب ویژه‌ای روی دوربین موجود در پرچمداران خود کرده و با به نمایش گذاشتن ویژگی‌های منحصر بفرد آن‌ها در جلوی فروشگاه‌های سامسونگ و اپل صراحتا حریفان خود را به رقابت طلبیده است.

روی کامیون‌های پارک شده در جلوی فروشگاه‌های اپل و سامسونگ، کلماتی مانند Wait و Be Patient نوشته شده و حروف A و I این کلمات با رنگ قرمز از بقیه حروف متمایز شده‌اند و هواوی بدین شیوه می‌خواهد هوش مصنوعی را در پرچم‌دارانش به رخ بکشد.

به علاوه بیل‌بورد و کامیون‌های تبلیغاتی، روی سنگ‌فرش‌های جلوی فروشگاه‌ها هم با اسپری‌های گرافیتی جملاتی مانند “یک رنسانس در راه است” نوشته شده است که احتمالا به نوآوری‌های جدید دوربین و افکت‌های حالت پرتره گوشی‌های پی 20 اشاره دارد.


منبع:

mpcir.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۱ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۱۲
  • جواد فایل دی

فریت بار به آلمان

جواد فایل دی | شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ق.ظ

آشنایی با فریت بار به آلمان و نکاتی که در مورد فریت بار به آلمان باید به آنها توجه داشته باشید را در این مقاله برای شما بصورت کامل جمع آوری کرده ایم. 

آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال بزرگترین کشور اروپای مرکزی و پرجمعیتترین کشور در اتحاد ی اروپاست. آلمان از شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با لوکزامبورگ، فرانسه، بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. آلمان از شانزده ایالت تشکیل شده است. آلمان یکی از تاثیرگذارترین کشورها در فرهنگ اروپایی و یکی از قدرتهای جهانی در اقتصاد است که در سراسر دنیا بخاطر مهندسی دقیق و کیفیت باالی محصولات صنعتی اش مشهور است. 

شهر هامبورگ به عنوان یک شهر ایالتی آلمان شناخته می شود و یکی از 61 ایالت آلمان می باشد و بندر هامبورگ در جنوب شبه جزیره یوتالند واقع شده است .این شهر در شمال اسکاندیناوی و در غرب دریای شمال و در شرق دریای بالتیک واقع شده است.هامبورگ روی رود البه که از تقاطع دو رود آلستر و بیله تشکیل می شود واقع شده است. هامبورگ آب و هوایی بسیار ملس دارد و تحت تاثیر آب و هوای اقیانوسی ، اطلس قرار دارد. هامبورگ یکی از شهر های شمالی آلمان می باشد. 

فریت بار به آلمان


فرودگاه بین المللی آلمان در شهر هامبورگ 
فرودگاه هامبورگ یک فرودگاه همگانی مسافربری است که از نظر بزرگی دومین فرودگاه بزرگ آلمان است این فرودگاه در 61 کیلومتری از شمال مرکز شهر هانبورگ واقع شده است. بر اساس آماری که در سال 4162 منتشر شد این فرودگاه به عنوان پنجمین فرودگاه شلوغ تجاری آلمان شناخته شده است. و تعداد 62114111 مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند .و چیزی در حدود 678151 پرواز از این فرودگاه بلند شده است 

آلمان به دلیل مرکزیت در اروپا، قطب حمل و نقل اروپا به حساب میآید. این کشور دارای بازار اجتماعی اقتصادی با موجودی سرمایه بزرگ، نیروی کار مجرب، سطح پایین فساد، و سطح باال از نوآوری است. آلمان بزرگترین اقتصاد ملی در اروپاست و هم چنین جزو چهار تولید کننده بزرگ در سال 4111 می باشد. 

بیشترین تعداد مهاجران را شهرهای هامبورگ، هسن، برلین و بادن-وورتمبرگ دارا می باشد. آلمان دارای حمل و نقل متراکم و شبکهای مدرن است و در شبکه بزرگراهی و اتوبانی از نظر مقدار و طول رتبه سوم در جهان را داراست. کشور آلمان با توجه به امکانات و تسهیالتی که برای مهاجرین فراهم کرده مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص قشر تحصیلکرده میباشد. 

دانشگاههای با رتبه باال، موقعیتهای شغلی، امکان تجارت و بسیاری موارد دیگر از انگیزههای اصلی این مهاجران میباشد. ارسال بار به آلمان که در اصطلاح فریت بار به آلمان نامید میشود از رایجترین اقدامات مسافرین برای ارسال محموله های خود به آلمان میباشد. 

ازآنجا که عموما وزن بار ارسالی به آلمان از وزن بار مجاز مسافری بیشتر می باشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل ازپرواز به صورت فریت بارهوایی می کنند. از جمله موارد رایجی که فریت بار به آلمان صورت میپذیرد می توان به لیست زیر اشاره نمود. فریت بار وسایل منزل به آلمان ، ارسال و صادرات بار به آلمان ، ارسال و صادرات تابلو فرش به آلمان ، ارسال و صادرات فرش به آلمان ، ارسال و صادرات صنایع دستی به آلمان ، ارسال و صادرات میوه به آلمان ، ارسال و صادرات سبزیجات به آلمان ، ارسال و صادرات قارچ به آلمان ، فریت بار و صادرات خشکبار به آلمان ، ارسال و صادرات زعفران به آلمان ، ارسال و صادرات بار تجاری به آلمان ، ارسال و صادرات وسائل رستوران به آلمان ، حمل بار به آلمان ، ارسال و صادرات تنور به آلمان ، ارسال و صادرات چینی آالت به آلمان. 

دانشگاههای با رتبه باال، موقعیتهای شغلی، امکان تجارت و بسیاری موارد دیگر از انگیزههای اصلی مهاجرت به آلمان میباشد. 


مطلب کامل درس سایت زیر:

http://www.jkmcargo.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AA_%D8%A8%D8%A7%D8%B1_%D8%A8%D9%87_%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86.aspx

  • جواد فایل دی