دعای عهد

دعای عهد

دعای عهد

دعای عهد

از حضرت صادق علیه السّلام روایت شده: هرکه چهل صبحگاه دعای عهد را بخواند، از یاوران قائم ما باشد، و اگر پیش از ظهور آن حضرت از دنیا برود، خدا او را از قبر بیرون آورد، که در خدمت آن حضرت باشد، و حق تعالی بر هر کلمه هزار حسنه به او کرامت فرماید، و هزار گناه از او محو سازد

طبقه بندی موضوعی

پرستاری از کودک در منزل

جواد فایل دی | پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ق.ظ

پرستاری از کودک در منزل

برای تمام ما امکان دارد بنا به دلایل مختلف از قبیل برنامه ریزی کاری ، سفر و همچنین اتفاق‌های پیش‌بینی نشده مجبور شویم از پرستاری از کودک در منزل استفاده نماییم و از او بخواهیم در ساعاتی که نمی‌توانیم کنار کودک مان باشیم، مسئولیت مراقبت و نگهداری از کودک را برعهده پرستار کودک بگذاریم.

این اتفاق اگر به نظرتان یک اتفاق ساده و معمولی به نظر برسد اما در سراسر دنیا ویژگی‌هایی برای یک پرستار کودک خوب و موفق تعریف شده است ،ویژگی‌هایی که دانستن آن موجب انتخاب یک پرستار کودک خوب و شایسته برای نگهداری از کودکتان می‌شود.

برخی پرستاران کودک در منزل با گذراندن دوره‌های آموزش کودکیاری مهارت‌های خود را در تربیت کودکان و نحوه‌ی برخورد با آن‌ها در شرایط مختلف بالا برده‌اند و به‌خوبی می‌توانند با انجام بازی‌هایی مناسب با سن کودک شما، خلاقیت کودک را ارتقا دهند. برخی دیگر از پرستاران در حین ارائه‌ی خدمات مراقبتی از کودک، آموزش‌هایی از قبیل نقاشی، موسیقی و زبان و… به کودک می‌دهند که سبب افزایش قیمت پرستار بچه در منزل خواهد شد.

پرستاری از کودک در منزل

بیشتر خانواده ها ترجیح می دهند برای پرستاری از کودک در منزل خود با یک نفر در ارتباط باشند که ارائه دهندگان خدمات پرستاری از کودک در منزل می توانند گزینه ای خوبی برای آنها باشند، به خصوص برای نگهداری از نوزادان. والدینی که به صورت تمام وقت کار می کنند ممکن است برنامه هایشان به گونه ای باشد که مجبور شوند فردی را برای نگهداری و پرستاری از کودک خود در منزل استخدام کنند. مدیریت زمان، رسیدگی به سفرهای کاری و پرستاری از کودک بدون کمک گرفتن از فردی در منزل غیر ممکن به نظر میرسد.

اگر به دنبال یک پرستار کودک در منزل  هستید ، به دنبال شرکت های دارای مجوز دولتی باشید . زیر شما از همه لحاظ باید اطمینان خاطر داشته باشید از پرستار کودک خود و همچین شما باید بدانید که اگر پرستار کودک بیمار شود یا نتواند سر کار بیاید، فردی قابل و مورد اعتماد جایگزین او خواهد شد.

پرستار کودک فردی است که نگهداری کودک را داخل یا خارج از منزل انجام می دهد و گاهی برخی از کارهای منزل که در ارتباط با نگهداری کودک باشد را انجام میدهد. معمولا والدین نمی توانند در طول روز بر عملکرد پرستار نظارت داشته باشند. ساعات کاری یک پرستار کودک در یک هفته بین 40 تا 60 ساعت است. در بیشتر مراکز نگهداری کودک پرستاران باید تا حدی برای نگهداری کودکان آموزش دیده باشند، اما همه ی مراکز این گونه نیستند.

بستن قرارداد
هنگامی که  میخواهید از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرستاری از کودک در منزل یک نفر را استخدام کنید، قرارداد مشخصی تنظیم کنید که در آن وظایف و کار مورد انتظار، ساعت های کاری، دستمزد، تعطیلات با پرداخت حقوق و زمان های بیماری مشخص شده باشد. قوانین مربوط به والدین را نیز به این قرارداد اضافه کنید.

علائم هشدار
اگر احساس میکنید با کودکتان بد رفتاری میشود، به دنبال نشانه های زیر باشید:
1- مراقب به شما دروغ گفته یا از شما دزدی کرده است.
2- مراقب به سوالاتی که راجع به کارهای روزانه از او می پرسید جواب نمی دهد.
3- هنگامی که به خانه می آیید متوجه می شوید که مراقب کودکتان یا وظیفه پرستاری از کودک شما را به درستی انجام نداده است.

نظرات  (۱)

  • 💕 پسر خوب 💕
  • خیلی هم عالی
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی