دعای عهد

دعای عهد

دعای عهد

دعای عهد

از حضرت صادق علیه السّلام روایت شده: هرکه چهل صبحگاه دعای عهد را بخواند، از یاوران قائم ما باشد، و اگر پیش از ظهور آن حضرت از دنیا برود، خدا او را از قبر بیرون آورد، که در خدمت آن حضرت باشد، و حق تعالی بر هر کلمه هزار حسنه به او کرامت فرماید، و هزار گناه از او محو سازد

طبقه بندی موضوعی

فریت بار به ترکیه

جواد فایل دی | سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ

آشنایی با فریت بار به ترکیه

استانبول یا قسطنطنیه بزرگترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قار ه آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا میکند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طالیی یا خلیج در این شهر واقع است. 

این کلانشهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۰۲۰۲ انتخاب شدهاست. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار میرود. 

فریت بار به ترکیه

جایگاه بسیار عالی این شهر موجب پیشرفت شگرف آن شده است. این شهر تنها شهری است که در دو قاره جهان واقع شده است نصف این شهر در اروپا و نصف دیگر آن در آسیا واقع شده است. این شهر در کنار دریای مرمر واقع شده است از این حیث نیز یک شهر ساحلی زیبا نیز می باشد که همه ساله مسافران و توریست های زیادی به این شهر می آیند . 

استانبول از نظر گردشگری به عنوان سومین شهر گردشگری جهان شناخته شده است. مناظر زیبا ، ساحلی بودن ، اتصال به اورپا و همچنین وجود رودخانه های زیبا در داخل و اطراف این شهر ، مراکز .بزرگ تفریحی و مراکز تجاری بزرگ عامل اصلی رشد این شهر زیبا شده است . 

فریت بار به ترکیه



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی